Cosul tau de cumparaturi este gol.

Treci la conţinutul principal »

Cum se livreaza produsele

Livrare la domiciliuProdusele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

1. Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.

2. Transport - Ambalare

In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

3. Produse resigilate

Livrare la domiciliuProdusele resigilate sunt produse functionale, testate si verificate de catre tehnicienii nostri, ale caror ambalaje au fost deschise. Aceste produse pot prezenta mici probleme estetice, cum ar fi urme de atingere sau de utilizare. Datorita faptului ca produsele au fost resigilate din diverse motive, exista posibilitatea ca pachetul sa nu contina toate accesoriile originale, sau parti din ambalajul original. Accesoriile care asigura functionalitatea produsului sunt prezente intotdeauna. Date fiind natura acestor produse si reducerile substantiale de pret fata de produsele similare sigilate, garantiile oferite nu acopera aceeasi perioada ca la produsele noi, sigilate. Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte.

Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi ca cele de la produsele sigilate. Produsele resigilate nu beneficiaza de eventualele promotii care insotesc produsele noi. Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului.

Pentru aceasta categorie de produse, contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:

  • produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;

  • defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 30 de zile lucratoare;

  • produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.

Produse noi